sábado, 9 de febrero de 2008

passa

De fet sí, segueixo fent llistes cada dia de tot el que m'ha fet riure i tot el que no, del que ha estat bé i pitjor del dia, i no s'acaba de resoldre. costa, costa molt, i sembla facil però no ho és. ho escrius però ningú ho veurà tampoc, ho penses però ningú se'n adonarà. I passa. Passa una vegada i una altra i una altra, i cada vegada et dius que aquest serà l'últim cop però torna a passar, i el pitjor és que ja ho sabies.
No m'agrada, saps? no m'agrada res de tot això, em fa sentir estranya, diferent, fins i tot buida.
I com més vols saber qui ets més et perds i més fingeixes i més distreus. Sí, potser distreure't és una bona solució, però és com amagar-se'n, com voler escapar-se'n.
No m'agrada,
i cansa.
I cansa, i comences a pensar que no pots més però passa.
i passa una vegada i una altra.
però ningú se'n adonarà.
ja està.

1 comentario:

irina dijo...

i saps que ets la unica que pot canviar-ho tot pero torna a passar una vegada i una altra.. i el canvi, allò que et fa reaccionar mai arriba, el canvi mai arriba, i cansa.