miércoles, 8 de abril de 2009

ulls interiors

un joc: escriure un petit text amb les paraules donades.
i els altres resultats aquí.

Sopa ulls sofà peixera tele morritos.


Dins la peixera dos ulls es miren de costat i són peixos estranys que no es poden mirar de cara perquè tenen els ulls tan separats i la boca tan oberta i a un se li clava una espina i l’altre l’ajuda i seuen al sofà. Fa morritos de pena quan mira la tele i veu un lluç pescat. Sopen sopa i fa calor. Sopar romàntic de peixos taronges o llenguados dins una peixera rodona d’enamorats.


Cadira interruptor boca telescopi mosca ulls.


La mosca veu pel telescopi com una cadira s’intenta apropar a l’interruptor. Els ulls de la mosca s’amplien tant que l’interruptor quan la veu s’espanta i la cadira s’allunya i fan veure que no ha passat res. i la cadira s’hagués posat a tocar el piano si hagués tingut braços però s’hi ha d’acostar amb la boca mig arrossegant-se i dissimulant. S’acaba la cançó i la mosca fa un bot i l’interruptor cau d’esquena.


Ulls pop cafetera xeringa coixí ganyota.


Som minúsculs. Això nostre és com un pop que se’ns enganxa i ens fa fer una ganyota davant del mirall quan ens llevem. Fas ulls de son i t’arrebosses de coixins. i nedem en un mar de cafè amb llet, i hem sortit fets de cafetera de bar, i surem amb tanta escuma. Que fas ulls de son. que nedem sobre coixins. Que sures. Que flotes en un somni estrany que portava una xeringa i que no marxa, que t’enganxa.


6 comentarios:

Júlia dijo...

Natalia, si, estic viva!! t'escric des de Franca (no hi ha ce trencada al teclat i esta organitzat d'una manera molt estranya que em posa molt nerviosa perque al lloc de la Q hi ha la A i viceversa). No et puc explicar la bellesa de tot plegat. la riba i jo estem emocionades. ara nomes em queda 15 minuts d'internet, sino haure de posar un altre euro! i encara he d'escriure un breu mail... morire.
tu com estas?? Cadaques???
Petooooo

(no he llegit els minicontes per culpa de la "final countdown" pero quan torni ho fare)

Ada Bruguera Riera dijo...

S'haurà de provar aquest joc!

Un petó!

Albert Lloreta dijo...

uaaaa vull jugar

Platònica. Núria F dijo...

què genial!!

:)

Júlia dijo...

soc la del primer comentari.

m'he borrat el blog xd

no m'acaba de fer el pes aixo de voltar per internet. potser em borro el facebook i tot!

Platònica. Núria F dijo...

M'alegro molt :)

ja saps, aquelles coses que a vegades dius, podria ser això? i penses, bueno, en part sí i en part no i que a vegades voldries que fossin i a vegades no! ... :)