martes, 20 de enero de 2009

Lletra lligada

Lavidaéscomunagranillarguíssimaisubordinadíssima
frasedunnendep4queescriuamblletralligadaifa
unpuntenormesobrelai.


Tot era un joc, jo anava caminant cap a Plaça Espanya i Mafalda Veiga em cantava Cada lugar teu, i jo caminava seguint el ritme. i de cop i volta pam. Un gran punt sobre la i. I a partir d'aquell dia que això, que no ho sabia fins aleshores però a partir d'aquell moment ja va estar. No ho sé. Potser em feia falta. Però ara tot és millor, em sembla, de fet només a vegades, però segur que sí, que sempre, cada dia, tot és una mica millor. I avui potser és una mica el millor dia del món.

"Señores, así es la vida. Yo me emborracho de ella, ella quién sabe qué hará". Juan Marsé.

4 comentarios:

Ver Tren dijo...

ich bin getrunken. Sehr getrunken. So ich liebe dich

Anónimo dijo...

M'agrada molt la idea que "avui potser és una mica el millor dia del món"... :)

Pablo Fantasma dijo...

m'agrada molt, lo del punt sobre la i, la gran frase lligada, el ritme del text que sí, però no, i ara, després potser, bé, saps el q vull dir?

:)

Paco Bailac dijo...

Buena profundidad... de texto.
Saludos
¿conoces las tertulias del coaching?