sábado, 7 de marzo de 2009

parèntesi

m'encanta quan t'emociones per tonteries que no tenen cap sentit i quan amb tant poc em dius tant i tant i tant i tant i tant i tant que no puc continuar.

i aleshores se't posen els ulls vermells i mullats i jo penso que ara em banyaria en plan piscina o el mar, sisi millor el mar que és més gran i u uuuhhh que xaxi guai i yuhuu tu i jo i el mar, que si que ens hem banyat al mar, però el que no havíem fet era anar a un concert de Manel, i ara ja si, i que penso que em fa tot una mica de por, perquè si seguim així d'aqui poc haurem vist tot el món i haurem de marxar a la lluna. i ens emportarem el pelleringu perquè segur que és molt divertit veure un esquirol sense gravetat volant pels aires i tu mentrestant tocant-me la guitarra i jo escoltant-te i escrivint això perquè tens una piscina als ulls. i m'encanta quan els tanques i somrius i respires fort i no dius res i em mires de re-re-re-re-ull i t'abraces i dius que et sents protegit i no ho entenc perquè sóc miniatura al teu costat. però banyem-nos.

5 comentarios:

Júlia dijo...

Quan he acabat de llegir-ho, he fet per dins: ohhhhh.... :)

Platònica. Núria F dijo...

oi... jo tampoc he pogut evitar l'"oohh". Molt bonic i personal.

Bon diumenge Natàlia!

marina dijo...

sou tan ensucratmelosos! m'encanta :)

Albert Lloreta dijo...

(L)

Pablo Fantasma dijo...

mapunto als oohhhhs d'adalt